17 Temmuz 2010 Cumartesi

Mezun olmak istemiyorum çünkü...

... hala mezun olunca ne bok yiyeceğimi bilmiyorum. Millet oturmuş alestir kpssdir kasıyor bense çocukluğuma dönmek istiyorum.

... okul hayatıma doyamadım. Bi 6 sene daha versinler istiyorum.

... sorumluluk almak istemiyorum. Şimdikiler bile yeterince ağır geliyor.

... tembellikten vazgeçip android gibi çalışmak istemiyorum.

... ertesi günkü sınava önemsizmiş muamelesi yapıp, pokere devam etmek istiyorum.

... hali hazırda herkesten duyduğum iş, aş, evlilik gibi meselerle uğraşmak istemiyorum.

... yarasa gibi yaşamaktan memnunum.

... Ankara'da aşık olmak hala güzel geliyor, bir kez daha denemem lazım.

... İstanbul'un o iğrenç kalabalığına, aile terbiyesinden nasibini almamış insanlarına, kültür mozaği diye anılan çöplük mozağine tekrar dönmek istemiyorum.

... Bebek Starbucks yerine İşletme Starbucksta kahkahalar eşliğinde içilen kahve bana daha çok keyif veriyor.

... Mayfest'e katılmak için üstümden izin almak, yalanlar, mazeretler uydurmak zul geliyor.

... İstanbul'daki odamda kıyafetlerimi sığdırabileceğim bir dolap yok.

... yurda giriş saati sınırsızken eve giriş saatinin akşam yemeği saatiyle sınırlı olması sinir bozucu.

... kep törenine bile katılamadan mezun olacağım.

... daha öğrenmem gereken en az 2 dil var.

... daha gezilecek çok fazla ülke var.

... hırkamı çöpe atmaya hazır değilim.


Ama mezun da olmam gerekiyor çünkü, lanet olsun lan hepiniz birer birer mezun oluyorsunuz! Ne olurdu sanki hep ikinci sınıfı yaşasaydık (:

Hiç yorum yok: